Wednesday 25 September 2013

kereta atau rumah???

tugasan ke2 = kereta atau rumah?

lepas tamat belajar.. apa yang aku nk dapatkan???
kereta atau rumah.
mesti lah dua-dua aku nak.

tapi bila dipikirkan balik aku tak ada lesen lagi, buat ape beli kereta.. lebih baik beli rumah dulu, sebab harga rumah makin lama makin naik.
bila dah kerja nanti, tah kemanalah aku kena campak nanti.. oleh itu, mulai sekarang aku kena berjimat cermat untuk mendapat kan sebuah rumah idaman.

aku ni minat dengan negara JEPUN, jadi rumah idaman mestilah ala-ala JEPUN sikit tapi masih mengekalkan konsep kemelayuan. aku akan cuba mencari arkitek yang kreatif untuk design rumah idaman aku.

disebabkan aku anak sulung dari 2 beradik, aku rasa bertanggungjawab untuk mendapatkan sebuah rumah dan sebuah kereta, rezeki murah, aku pun rasa nak hadiahkan sebuah rumah dan kereta untuk mak ayah.. doakan saya dimurahkan rezeki.

rasa diri ni cool kalau boleh dapatkan rumah macam ni..

pintu masuk ruang makan

so sweet bila melepak dengan bakal suami



bilik tidur pun nampak nice dan simple

bumbung pun dah cool sangat


kurus je rumah ni sebenarnya.

sekarang ni nak cerita pasal kereta pulak, disebabkan aku ni berjiwa klasik, mestilah kereta idaman aku adalah volkswagen dan mini cooper...disebabkan tak ada lesen lagi, cita-cita nak dapat kereta lambat lagi



sekian terima kasih, 







No comments:

Post a Comment