Saturday 11 February 2012

SEX PISTOLS PUNK KE MEREKA?

aku mula mgenali SEX PISTOLS time aku bca zine HERO kisah budak2 punk..ada pulak terselit gmbr SEX PISTOLS..dgn smgat nya aku pun search lah spe lah budak2 punk ni..
owhhhh,nilah SEX PISTOLS:

SEX PISTOLS

aku pling ttrik dgn SID VICIOUS, mgkin dia nmpk comel dimata aku dan dia lebih nmpk PUNK bbnding geng2 yg lain..
1 ari aku ada tbeli mjlah mastika,pasal PUNK..bkk2, kisah si SID. dia ni penagih tegar,muda2 dah mati..

semalam kt mph aku terus g area mgzine..nmpk ROTTW,cover SEX PISTOL..ape lgi aku terus sambar jelh
nk tau pasal dorg ni.. beli ROTTW knonnya nk guna baucer,smpi kaunter akak 2 ckp x leh gna baucer,tp aku beli je, SEX PISTOLS pnya psal lah..

bca pnya bca...dorg ni x delah PUNK sngat..mcm2 kisah mereka ni
aku pun x reti nk cita blik
msa bca kisah dorg ni aku lebih ttarik dgn kisah si SID ni...nakal si SID ni

SID VICIOUS

No comments:

Post a Comment